syukran sahabat-sahabat ku

piano

http://www.youtube.com/watch?v=lcatfqF5_Xs

Wednesday, September 25, 2013

kesilapanku.....


kadang2,kita selalu tak nak fikir pasal perasaan org yg ada salah dgn kita.Org tu,mungkin rasa bersalah,bersalah yg amat,dan menyesal,sebab pernah lukakan hati kita.tapi,kita taknak dengar....

---kita kata kita maafkan,sdgkan,kita tak ikhlas pun==

sampai masa,bila kita pulak yg ada buat salah dgn org.Kita betul2 menyesal.Kita takde niat pun nak lukakan hati die.Tapi,bagi die,kita wat kesilapan terbesar,yg tak boleh dimaafkan.....

kita baru sedar kan....betapa kita kejam dlu.?
terlalu rasa diri tu baik,tak nak maafkan org

skrg,Tuhan pun menguji kita dgn benda yg sama

so,terima jela.

agpun,mgkin kita memang slh pun...

kan sng,kalau kita saling bermaafan....

so,aku nk jd pemaaf jugak
aku tknak org rasa bersalah sbb aku===

huuuu

No comments:

“Cintailah apa yang kamu cintai sekadarnya saja, boleh jadi apa yang kamu cintai itu menjadi sesuatu yang paling kamu benci pada suatu hari nanti. Bencilah Sesuatu yang yang kamu benci sekadarnya saja, boleh jadi ia akan menjadi sesuatu yang paling kamu sukai pada suatu hari nanti.” (HR. Tirmidzi)

Popular Posts

Loading...