syukran sahabat-sahabat ku

piano

http://www.youtube.com/watch?v=lcatfqF5_Xs

Wednesday, September 25, 2013

dah sampai masa.

aku rasa,dah sampai masa untuk aku kahwin...Aku nak mulakan hidup baru.....

tapi,aku nak kahwin dgn siape?huhhuu.
So Sam Dong kot...heee\

tapi,So Sam Dong versi Malaysia....
aku sebenarnye,kebelakangan ni jiwa kacau yg amat.
padahal,entah ape yg aku jiwa kacau aku pun tak tau....

lagipun,aku tak ley da hidup keseorangan macam ni.....
asyik menyusahkan org je aku ni...
sikap aku yg kadang2 overly manja,menyebabkan org meluat....
so,baik aku manja2 dgn org yg nak layan manja aku,kan...

pasni,lepas kahwin,aku akan seserius yg boleh....
aku dah taknak dah manja2 ni....

hee....boring.
ni la so sam dong,,,

baik,kan....huhu

--Bakal suamiku:sila cepat2 masuk meminang aku,sebelum sam dong minang aku.
nnti,aku terlepas kt org lain,baru tau....

----kawan2.,doakan saya ,yer

No comments:

“Cintailah apa yang kamu cintai sekadarnya saja, boleh jadi apa yang kamu cintai itu menjadi sesuatu yang paling kamu benci pada suatu hari nanti. Bencilah Sesuatu yang yang kamu benci sekadarnya saja, boleh jadi ia akan menjadi sesuatu yang paling kamu sukai pada suatu hari nanti.” (HR. Tirmidzi)

Popular Posts

Loading...